SOCIÁLNA PRÁCA

socialna praca

Milí priatelia, sociálni klienti!

    • Ste v núdzi?
    • Potrebujete poradiť, pomôcť?
    • Neviete na koho sa máte obrátiť?
    • Máte problémy v rodine, alebo v iných vzťahoch?
    • Nemáte strechu nad hlavou?
    • Nemáte financie na zabezpečenie základných životných potrieb?
    • Potrebujete napísať žiadosti na úrady?
    • Potrebujete pomôcť zorientovať sa v legislatíve?
    • Potrebujete riešiť problémy súvisiace so zdravotným postihnutím?
    • Máte vy, alebo váš rodinný príslušník problémy so závislosťou?
    • Potrebujete sprostredkovať ďalšiu odbornú pomoc?
    • Potrebujete, aby Vás niekto vypočul?

 

Spoločnosť Social Media je tu pre všetkých občanov, ktorí sa ocitli v situácii v ktorej si nevedia poradiť sami. Pomôžeme Vám hľadať nové riešenia ako vydržať, ako žiť, ako získať stratenú sebadôveru. Naučiť sa hľadať a prijímať pomoc, mať veci pod kontrolou a pozerať sa na svet s nádejou. Zvýšiť kvalitu Vášho života a života Vašej rodiny.

Klientovi sa snažíme poskytnúť:

  • mediácia – spôsob mimosúdneho riešenia sporov
  • potrebné informácie pre vyriešenie ich problému
  • dobré rady
  • aktívnu pomoc (napr: vypĺňanie formulárov, právnych dokumentov)
  • usmernenie na príslušnú inštitúciu, ktorá je kompetentná v danej veci konať

Základné etické princípy našich spolupracovníkov:

  • Nezávislosť – poradenstvo je nezávislé od akýchkoľvek politických, ekonomických alebo ideologických vplyvov
  • Nestrannosť – poradňa poskytuje nestrannú službu a je otvorená pre každého bez rozdielu etnickej príslušnosti, rasy, pohlavia, politického alebo náboženského presvedčenia, handicapu alebo sexuálnej orientácie
  • Rada musí byť nestranná a neutrálna a musí byť podaná s ohľadom na klientovu situáciu
  • Podané rady a informácie nesmú byť ovplyvnené osobnými názormi a záujmami poradcu
  • Dôvernosť – rozhovor s klientom je dôverný. Poradňa však nie je zbavená trestnej zodpovednosti. Pri získaní informácií o podozrení zo spáchania trestného činu má v zákonom definovaných prípadoch oznamovaciu povinnosť. Klient musí byť s týmito skutočnosťami oboznámený pred začatím rozhovoru.
  • Poradca nemôže požadovať od klienta, aby o svojom probléme hovoril pred inými klientmi.
  • Klient má právo, aby rozhovor prebiehal v prostredí zabezpečujúcom dôvernosť.
  • Všetky aktivity v prospech klienta musia byť uskutočnené s jeho vedomím a s jeho súhlasom.
  • Poradca je povinný zachovávať mlčanlivosť.
  • Informácie môže zverejniť len so súhlasom klienta.

 

 oddelovacVY MÁTE PROBLÉM, MY POZNÁME RIEŠENIE !